advent | idea 06

para prendas de natal, não basta a prenda ser gira, o embrulho tem que ser giro e as etiquetas LINDAS!!! aqui vos deixo uma excelente ideia para acrescentar aos vossos mimos. eu guardo quase todas as etiquetas que vêm nos meus presentes... e tenho tanta pena de não ter uma com cada prenda... para guardar num livrinho/agenda que tenho... aos anos que faço isso e eu tento sempre acrescentar esse toque final nos meus. aqui têm uma GRÁTIS! não são minhas mas o que é bom é para se partilhar!

for xmas gifts, it's not just about the gift, the wrapping and the labels also add that perfect, final/ gorgeous final touch. i keep all of the labels i get iwth my gifts, i'm just sorry not a lot of people put them on their presents, but i find them adorable and keep them every year in a notebook/agenda i have. i try to do it myself  on my gifts to others an sometimes it's so hard to find some that are beautiful, and here i am. here they are. it's FREE and cute as can be. not mine but good things need to be shared!

No Comments Yet, Leave Yours!